Re: Cichy dysk do pracy ciągłej

Autor: Młody (ciapek79_wywalto_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 18:35:24 MET DST

Użytkownik "Chichotek" napisał :
> Jak chcesz bardzo cichy dysk to jedynie mozesz wybrac Barracude, lecz to
> tylko 1 rok gwarancji. WD sa napewno glosniejsze, ale czy bardzo czy
> minimalnie to subiektywna ocena kazdego usera.

A czy Barracuda VII jest tak cicha jak IV i czy po jakimś czasie poziom hałasu nie rośnie ?

Miałem kiedyś prawie doskonały dysk w serwerku (IBM - 4,3G -2,5" od notebooka) Przez pół roku był praktycznie niesłyszalny, ale niestety po czasie sie rozszalał i już nie mogęprzy nim spać :)

Pozdrawiam Młody