Problem z klawiatura

Autor: KML (kmldelete_at_it.kml.krakow.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 18:11:59 MET DST

Czy ktos moze mi poradzic co jest przyczyna tego, ze po wylaczeniu komputera
klawiatura jest nadal "wlaczona" (tzn. swieci sie swiatelko przy Num Lock).
Normalnie powinno zgasnac. Przy czym nie chodzi mi o to ze swieci sie to
swiatelko, to najmniejszy problem. Chodzi o to, ze jesli wylacze komputer na
listwie zasilajacej to jak go powtornie wlacze, to klawiatura nie dziala.
Musze wylaczyc komputer, wyjac wtyczke klawiatury z komputera, wlozyc ja z
powrotem i ponownie wlaczyc komputer. Po takim zabiegu klawiatura dziala
normalnie. Strasznie to denerwujace. Jak nie wylaczam listwy zasilajacej to
nie ma problemu (chociaz swiatelko na klawiaturze pali sie caly czas).
Problem pojawia sie gdy wylaczam zasilanie na listwie (np. gdy wyjezdzam na
dluzej).