Re: Oprogramowanie do firmy - jak najtańsze !!!

Autor: ddd (stupidpass_at_go.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 16:54:26 MET DST

On Wed, 14 May 2003 09:06:58 +0200, "Shaman" <mynews_at_space.pl.usunto>
wrote:

>(oprogramowanie dla małej firmy ma być zamieszczone w którymś z najbliższych
>numerów Rzeczpospolitej - wczoraj w radio słyszałem reklamę - używany komp z
>zainstalowanym OEMowym windowsem 9x kosztuje grosze - a StarOffice tez drogi
>nie jest)

no to jeszcze zamiast StarOffice proponuje OpenOffice - jest za free
jest tez pl i tez otwiera doce. Oczywiscie jak dokument ma duzo
osadzonych obiektow to radzi sobie roznie /tzn. tak samo jak i
staroffice/ ale do napisania podanka itd. spokojnie wystarczy.

ddd