Re: zmiana grafy GF2MX 32DDR na R9100

Autor: ambroz (ambrozy99_at_wp.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 16:57:02 MET DST

> A co robisz na kompie?

> To IMO bez sensu.

> Creativ robi dobre karty wiec cudow sie nie spodziewaj.

> Mozesz nie zauwazyc roznicy.

no wlasnie
samo podkrecenie karty nie robi roznicy mi w wygladzie obrazu
a nawet przy grach roznic duzyszch nie widze
obecnei to raczej pracuje w 2d
tekst filmy itp
ale jak mam czas to duzo grywam w Q3 Arena, ostanio Q3UT2 i takie tam

wlasnie kabel kupilem myslac ze cyfrowe zlacze poprawi obraz
ale podlaczalem u kolegi na MSITi4200 przez ten kabelek (sprzet ten sam poza
karta) i roznic wielkich nie bylo widac golym okiem

z obecnej karty jestem bardzo zadowolony
tylko meczy mnie to ze mam kabelek DVI i go nie wykorzystuje

pozdrawiam
ambroz