Re: USUWAM BAD SECTORY Z DYSKÓW!@@@

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Wed 14 May 2003 - 15:57:18 MET DST

: Użytkownik <go2hell_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
: news:512e.000000ff.3ec20f6d_at_newsgate.onet.pl...
: > Za opłatą usuwam bady z dysków.
: > Prawie 70 % dysków da się naprawić,
: > Nie gwarantuje że naprawię , ale warto spróbować
: > Lokalizacja (SOSNOWIEC)

ten typek po mojej odpowiedzi zdołał już wysłać na mój adres dwa obraźliwe
listy wyzywając mnie od "różnych" .No cóż to jest taki fachowiec.

A do ciebie "fachowcu" najpierw weź się za czytanie i dowiedz się co to są
badsektory i dlaczego one powstają i kiedy a później trochę pomyśl nim coś
napiszesz.Twoimi obraźliwymi listami nic mi nie zrobisz bo są one usuwane
natychmiast na serwerze już bez czytania.
JanuszHor