jak Shaman kompa kupował - wersja lite

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 14 May 2003 - 15:49:43 MET DST

od paru dni jestem szczęśliwym posiadaczem kompa w takiej oto konfiguracji:

- AMD Athlon XP 1700+ DLT3C
- EPOX 8RDA+
- Sapphire ATI Radeon 9100 64DDR TV/DVI 389 zł 1 szt. zamówienie
- IBM/Hitachi 180GB DeskStar 180GXP UDMA/100 7200 rpm 8MB
- 2x GeIL DDR 256MB/333 Ultra PC2700 CL2,0
- Spire 5F271B1L3 FalconRock II
- DVD-ROM LG x16/x48

do tego obudowa ModeCom Magic II ale z zasilaczem Chieftec 360W PFC ATX

kupiłem w sirius.pl i jestem zadowolony.. wszystko odbyło się sprawnie i w
miłej atmosferze - wprawdzie komp przyszedł tylko z jedna kostką pamięci ale
druga własnie wczoraj przyszła pocztą - wszystko zgodnie z obietnicą..
jedyne do czego mam zastrzeżenia to jakość zmontowania... otóż:

- w zestawie nie było kabelka zasilającego.. IMO powinien być - lub powinna
być jasna informacja że trzeba oddzielnie zamówić - mnie to rybka bo
kabelków w szafce leży kilka ale ktos kto kupuje swój pierwszy zestaw może
przeżyć zawód że z tak błahego powodu nie może odpalić kompa
- nie ma książki do płyty - jest tylko 3 stronicowa ulotka w 5 językach :) i
znów mnie tam rybka - bo juz wcześniej ściągnąłem PDFa, rzuciłem na drukare
i gotowe.. rozumiałbym to gdyby w cenniku było zaznaczone że płyta jest w
wersji "bulk".. ale nigdzie nie jest to napisane! można się więc spodziewać
że dostaje się normalną pudełkową wersję.. ciekawe gdyby zamówić samą
płytę - przyszedłby box czy tylko płyta zapakowana w nylonik?
- CPU Cooler podłączony był do gniazdka Power Fan a wtyczka z zasilacza nie
była podłączona w ogóle! niby nic a wqrzające że trzeba się takimi rzeczami
zajmować
- FDD był zamontowany zbyt głęboko i nie dało sie wyciągnąć dyskietki
- jeden z rogów płyty głównej nie był przykręcony, w innym zaś miejscu
plastikowy kołek do którego wchodzi śrubka nie był wciśnięty w blachę
montażową
- przednie porty USB nie podpięte
- brak kabelka audio do napędu DVD! wydaje mi się że powinien być - czy to
ja wydziwiam? w każdym razie jak ostatnio kupowałem CD Asusa x34 to z wersją
OEM w woreczku był tez kabelek!

to wszystko są drobiazgi.. ale ogólne wrażenie składa się własnie z
drobiazgów więc na koniec jeden miły drobiazg.. po włączeniu kompa okazało
sie że Sirius oszczędził mi części pracy :) komp się odpalił ładnie i
kolorowo :) tak więc prawdę mówił Pan z Siriusa, że osobiście widział test
kompa i działa bez zarzutu :) dobrze że sprawdzają przed wysyłką

jak troche ostygne to napisze wrażenia z użytkowania i kręcenia.. na razie
moge powiedziec że DVD LG to najgłośniejszy naped jaki widziałem - po jaką
cholerę kręci płytkę od razu na maksa? Obudowa ModeComa jest bardzo dobrze
zrobiona.. żadnych ostrych kantów, wszystko ładnie wykończone, nic nie drga
i nie wibruje - nawet gdy LG szaleje :)

procek od strzału poszedł na 2400+ i temperatura nie przekracza 39C - na
razie więcej nie kręce bo nie mam czasu się z tym bawić..

PZDR
Shaman