Re: WAZNE - SPRAWDZCIE ZESTAW PROSZE !!

Autor: Piotr Michałek (dakkon5_at_wp.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 15:42:01 MET DST

Użytkownik "- darek -" <dbi_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> A jaka bys zaproponowal? Tak za 500zl? I zeby nie bylo konfliktow z karta
> graf. bo np MSI MAX2 ma AGP4x a wybrana przeze mnie karta graf. ma AGP8x

Konkretnych plyt Ci nie podam, bo jestem AMD-user. Wiadomo, markowi
producenci - Gigabyte, MSI, Epox, Abit, Asus itp. itd. Jak wczesniej
powiedzieli koledzy, nie bedzie zadnych konfliktow karta-plyta.

> Sugerowalem sie parametrami plyty glownej (400MHz). Raczej i tam pozostane
> przy 256Mb tylko teraz sprawa dobranie PC333 czy PC400 !

Za malo. Bez przesady, stac Cie na P4 2,4Ghz, wiec koszt dodatkowych 256MB
nie powinnien robic zbyt wielkiej roznicy... Roznica w cenie pomiedzy 256
PC400 a 512 PC333 to jakies 80zl.

> Za slaba? Moze, ale przy tej pozostane bo lepsze sa juz duzo drozsze...

Chodzilo mi o JAKOSC OBRAZU, a nie o szybkosc w 3D. Jesli chodzi o 3D jest
jeszcze calkiem OK.

Pozdrawiam
Piotr Michałek