Re: jaki dysk wybrac ...

Autor: jdlolok_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 14 May 2003 - 15:34:57 MET DST

> Użytkownik <jdlolok_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

>    Przejrzyj grupę i zobacz ile osób narzekało na Barracudy - nagła zmiana
> frontu?
> Każda seria ma felerne egzemplarze, tylko nie zawsze się o tym pisze.
> Polecam Caviara - jak przez 3 lata gwarancji nie padnie to będzie dalej
> chodził, a Baśki mają teraz tylko rok i to duża wada

Zeby nie bylo ze najezdzam na Caviary. Mam Barracude chyba z trzecia, w firmie
mam okolo 40 BIV 40 Gb i moge o nich cos powiedziec. Moje nie padały i te w
firmie (odpukac chodza 1,5 roku) tez nie. Opinie o nowych Caviarach opieram na
postach z grupy. Kiedys mialem Caviara (chyba 30 Gb) i jakos mi nie podpasowal
(glosny i po jakims czasie dostal bad sectorow). Ale to byly inna seria i teraz
moze byc inaczej.
A gwarancja to duza zaleta Caviara.
Egzemplarze padaja ale tez wystepuja lepsze lub gorsze serie (np. IBM z Wegier)

Pozdro
Jacek Ł.