Odp: Uszkodzony procesor?

Autor: Wiktor (widu81_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 13:46:41 MET DST

> Albo -6, -7, -8 czy -10 (stare PC66 mialy nawet -12).

Dokopałem się do dokumentacji mojego komputera, z której wynika, że
mam jednak pamięć 100 Mhz.
Czy możliwe zatem, że jest ona nie do końca sprawna i dlatego procesor 100
Mhz
nie pracuje jak należy?
Gdy uda mi się jakimś cudem załadować film, to występują zakłócenia -
niebieskie kwadraty w rogach i po bokach filmu. A to mi wygląda raczej
na błędy procesora, a nie pamięci.
W każdym razie jutro albo pojutrze będę miał nową, ponoć bardzo wydajną
pamięć PC100
i wtedy się wszystko okaże.

Pozdr.
Wiktor