jaka (m.in.) płyta do zestawu?

Autor: vegelifs_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 14 May 2003 - 13:34:11 MET DST

Witam grupowiczów
Ubolewam, że zadaję chyba
najbardziej banalny rodzaj pytania....

Zmieniam sprzęt i postanowiłem nabyć:

procesor:
Intel Pentium 4 2.0 GHz
100 MHz x 20 (- nie wiem co to jest?)

pamięć:
512 MB DDR PC266
(czy moze byc PC333, i jak to się ma do płyty głównej? Czy wybrac jakis
konkretny model, czy nie ma to znaczenia?)

karta graficzna:
Matrox Millenium G-450 32MB Dual Head (czy jest model bez opcji Dual Head?)

twardy dysk:
No własnie jaki? Pojemność 80-120GB i zależy mi na maksymalnej żywotności, na
co chyba ma prędkość obrotów...
Maxtor? Seagate? Proszę o propozycję konkretnego modelu.

płyta główna:
Tu zupełnie nie mam pojęcia jaką płytę pod ten procesor, pamięć i twardy dysk.
Bardzo proszę o sugestie.

zasilacz i obudowa:
Również nic nie wiem...a bardzo bardzo bardzo zależy mi na CISZY.
Również poproszę o radę w postaci konkretnego modelu.

Komputer służy mi mniej wiecej w
50% do grafiki,
30% do obróbki dxwięku,
20% do tekstu, www i raz na pół roku do gier 3D.

Uprzejmie z góry dziękuję za rady.
V.