Re: test RAMu

Autor: iTuiTu (ituitu_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 13:17:14 MET DST

> Mysle ze ME jest juz wystarczajacym stresem dla tych biednych kosci, a Ty je
> jeszcze sprawdzac chcesz ;-)

;) przez rok może nawet 1,5 moje Me działały bardzo okej. odnosze je do
98ki w pracy która jeszcze do niedawana uzytkowałem (dopieor od pół roku
mam w pracy XPPro).
Może to kwestia konfiguracji i wiekszej kapryśności tego systemu ale u mnie
było bardzo okej - dopiero łatki na IE6 i instalcja Netscapea7 coś
przegięła w rejestrach.

genrlenie nie powiem złego słowa - ale widze po grupachże jestem jednym z
tych 'wyjątków' ;)))

> Ps. czy ME w ogole potrafi efektywnie zagospodarowac taka pamiec?

myślę, że na tym samym poziomie co 98. jak pisąłem mam 512 ramu i programy
spokojnie pracowały z więcej niż satysfakcjonującym mnie tempem... :)

no ale XP czy 200 to to faktycznie nie jest... choc jak zpauszczę
photoshopa to oakzuje się, że nie ma mocnych... ;))))

--
iTuiTu a.k.a. Piotr L.