Re: Czy ktoś wie co to za chipset VIA KM 266.

Autor: bruce lee (brucelator_at_wp.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 11:31:15 MET DST

> Na jakim to się palsuje poziomie jeśli chodzi o wydajność:
> VIA KT 266A
w testach wyszło mi mniej więcej tak jak KT266A

> I jak sie sprawdza zintegrowana grafika S3 Prosavage 8 ??
nikczemna jakość obrazu (rozmyty, nieostry)
> Napiszcie jeśli macie jakieś doświadczenia z podobnym sprzętem.
z niekręconym A1700XP i 256 RAMU DDR2100 uzyskałem około 300 3DMarków
(2001SE)
niektóre płyty obsługują USB 2.0 co może być sporym plusem, ogólnie nie
miałem problemów ani ze stabilnością ani z driverami (Shuttle MK35N)
pozdr
Łukasz