[OT?] Obsluga MemTest86

Autor: WRonX (wronx_at_[CUT)
Data: Wed 14 May 2003 - 11:35:50 MET DST

To znowu ja - rozbilem sie na dwa posty, zeby bylo tematycznie :)

Ostatnio zassalem sobie MemTest86, zrobilem dyskietke startowa,
wystartowalem. Teraz mam pytanko - czy on kiedys w ogole konczy prace?
Potrzymalem go 2 godziny, przeszedl chyba 3 passes wykrywajac wlasciwie w
tych samych adresach jakies 6 bledow. Wyszedlem z domu, wrocilem, patrze -
"Pass - 15" i dalej pracuje (z ponad 60 bledami, ale adresy sie powtarzaly,
tylko patterny nie). Nie zaglebialem sie w konfiguracje programu, bo nie
chcialem zepsuc :)) - jakie minimum musze ustawic, zeby miec pewnosc, ze
moge isc z koscmi do sklepu i klocic sie o wymiane gwarancyjna?

Pozdrawiam.

--
[ WRonX                                                     ]
[ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ]