Re: OT - Co stosujecie na zmeczone oczy?

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Wed 14 May 2003 - 10:43:41 MET DST

> No wiec tu masz odpowiedz. Kiedy mialem jakiegos Daewoo 15' i uzywalem
> rozdzielczosci 800x600 @ 85hz to tez po paru godzinach oczy mialy ochote
> mi wyplynac. Wszystko ustapilo po zmianie monitora na Philipsa
> obslugujacego 1024x768 @ 100hz.

głupoty opowiadacie.. prędzej znaczenie miała tu lepsza ostrość i zbieżność
obrazu w Philipsie niż różnica w odświeżaniu pomiędzy 85Hz a 100Hz.. dzień w
dzień pracuję na 85Hz i oczy mnie nie bolą.. w pracy mam Samsunga SyncMaster
755DFX a w domciu Samsunga 550b - obydwa mają obraz ostry jak żyleta..
spałem dziś 1,5 godz i dalej siedzę przy kompie - oczy ciągle OK..
(wprawdzie trochę się kleiły, ale 2 mocne kawy i daje rade :))

PZDR
Shaman