Re: problem z sb128pci

Autor: Artur Glozak (artur_glozak_at_op.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 10:31:26 MET DST

> Otoz dla mnie wnosi. Jest tam bardzo fajna regulacja tonow niskich i
> wysokich, ktorej chcialbym uzywac. Wiec, w przeciwienstwie do ciebie, ja
> problem mam nadal. No, chyba ze kupie jakiegos nowszego blastera...
> Pozdr

niestety tez zauwazylem ze uaktualnienie driverów spowodowalo kaszanianie-
mi uparcie wyswietlalo ze MIDI nie mam.
mi pomoglo zainstalowanie najnowszej VIA4IN, wylacznie nieuzywanego portu
drukarki, przelozenie do innego slotu. niestety nie wiem co konkretnie bo
zaczelo dzialac i nie dociekalem.. ;-).