Pad partycji rozszerzonej

Autor: Tomek Freudenheim (tomekf_at_cu.com.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 10:29:23 MET DST

Witam i proszę o pomoc,

W moim komputerze domowym są dwa dyski.
Na pierwszym ( 1GB) jest jedna partycja C: - primary 100% dysku, FAT.
Na drugim (45GB) jest jedna partycja rozszerzona 100% dysku i w niej
utworzone dyski logiczne:
D: - FAT32
E: - NTFS
F: - NTTS
G: - NTFS
Wszystkie systemy zainstalowane w partycjach rozszerzonych

Wczoraj formatowałem dysk D: (pierwszy logiczny na rozszerzonej).
Po zbootowaniu z dyskietki startowej W98 przez roztargnienie dodałem
opcje /s do polecenia Format (czyli Format D: /s/u). Dysk zformatował
się, system przeniósł pliki na D:

Po restarcie kicha - nie widać żadnego z dysków logicznych w partycji
rozszerzonej. Zgaduje ze opcja /s nadpisała coś w tablicy partycji
drugiego dysku ???

Bardzo prosze o podanie sposobu na naprawienie tablicy partycji (co za
tym idzie danych z tych partycji).

PS. Mam "recovery disk" z W2000 ale boję się czegokolwiek pochopnie
dotykać aby jeszcze nie pogorszyć sytuacji....:-)

PS2. Oczywiście nie mam żadnych backupów :-))

Pozdrawiam,

Tomek Freudenheim
tomekf_at_cu.com.pl