Kolejność ładowania sterowników

Autor: Superbeer (superbeer_at_tlen.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 09:43:09 MET DST

Witam.

Mam ThinkPad 760 i kartę Xircom CEM33 (lan 10Mbit i modem 33,6).
Gdy Xircom jest w gnieździe w czasie startu systemu (Win98SE) to Windows nie
może załadować poprawnie jego sterowników.
Natomiast włożenie w gniazdo gdy system już się uruchomi skutkuje normalnym
działaniem.
Tylko, że wtedy sieć nie działa prawidłowo. To znaczy nie widać mnie i
innych komputerów w otoczeniu.
Mam mała sieć lokalną bez serwera (na Microsoft Networking).

Wydaje mi się, że kolejność ładowania sterowników ma tu jakieś znaczenie.
W czasie uruchamiania systemu przez chwilę zapala się na karcie sieciowej
"Link" aby zaraz potem zgasną. Czyli system uruchamia Xircoma ale potem coś
go wyłącza.

Czy da się zmienić kolejność ładowania sterowników w Windows?
Przy czym sprawdziłem w MSConfig ale nie ma tam żadnych związanych z Xircom.

Proszę, pomóżcie.

--
Pozdrawiam
Superbeer