dziwny problem z modemami

Autor: Pirate (pirate_at_interia.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 07:05:15 MET DST

czesc

mam dziwny problem z modemami gdyz ani jeden niechce sie polaczyc
sa to modemy Zoltrix Aquilla, Motorola Omen, i Intel HaM, wszystkie sa
w 100% sprawne, jednak gdy łacze sie z siacią pisze mi co prawda okienko
"Trwa weryfikacja uzytkowjika i hasla" ale na tym sie konczy gdyz zawsze
w tym samym moemncie rozlacza kazdy jeden modem a modemy sa dobre
bo były sprawdzane u kumpla, zmieniałem tez kompa gdy probowałem sie
łaczyc i tez to nic nie pomogło co moze byc przyczyna ???.

A o dziwo stare modemy mi dziala np. mam teraz Zoltrix Cobre i dziala
mi bez problemów jedynie te nowsze od tego co mi teraz dziala niedziałaja ?
Co sie dzieje ?.

/Pirate