Re: jaka tania plyta glowna

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 01:38:51 MET DST

Dnia Wed, 14 May 2003 00:03:05 +0200, "Piotrek"
<plonk_at_poczta.onet.pl.NOSPAM> napisał(a):

>wybrać.

>dzięki za radę ale mój znjomy ma wstęp tylko do Aciona w Katowicach i nie
>chce mu się więcej załątwiać bo i tak nie prowadzi sklepu komputerowego :-)

Twoj 'znajomy' robi Cie w bambuko, bo jak kilku innych pisalo, Action
zmienil hasla dostepowe po prostu. I nie to, ze mu sie nie chce, ale
po prostu nie moze. :-)))

>myślę sobie teraz o MSI KT3V
>a tymczasem zmienilo sie haslo do a.pl zna ktos moze?

Skoro nie mozesz dostac sie na Action dla hurtownikow, to dobrze Ci
radze :-))) zobacz ceny Proline... Ja kupilem ECS, no i oczywiscie
AMD i pamieci, jestem z cen naprawde zadowolony, a o to Ci tylko
chodzilo, nieprawdaz?

--
Adek