Re: Pomocy !!!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 00:08:01 MET DST

Użytkownik "johny" <kulius_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich.mam taki oto problem.
> dzisiaj zakupilem nowego kompa. plyta glowa Gigabyte GA-7VAXP,
> procesor athlon xp 2200+, 512 mb ddr 333.
> otoz proboje zainstalowac windowsa 2000, wpierw stworzylem dyskietki
> systemowe,wrzucam je do kompa,wszystkie 4 ida bez problemu,pozniej
> wybieram na ktorej partycji chce miec winde, po jakims czasie nalezy
> zrobic restart kompa. i tu sie zaczynaja problemy.otoz po restarcie
> komputer przez chwile pracuje,pokazuje sie jakis napis DETECION a
> nastepnie wyskakuje ze brak systemu operacyjnego i nic wiecej nie
> moge zrobic.
> [...]

Pewnie dysk masz podpięty do siakiegoś kontrolera ATA100 na płycie
głównej, którego instalator nie rozpoznaje. Zapodaj mu na dyskietce
sterowniki do tego kontrolera (przy uruchamianiu będzie pytanie o
dodatkowe sterowniki SCSI), albo prościej - przepnij dysk na zwykłe IDE,
zainstaluj system i sterowniki i dopiero wtedy wróć do ATA100.

M.