Czy mój Plextor umiera?

Autor: ledzeppelin69_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 13 May 2003 - 22:01:29 MET DST

Witajcie!!!

Od paru dni mój Plex 1210TA (wyprodukowany 10.2000, kupiony rok później) ma
problemy z czytaniem płyt. Znacznie wydłużył się czas "załapywania" nośnika
(miącha tą głowicą, miącha, w większości wypadków udaje mu się odnaleźć dane).
Zdarzył mi się też błąd przy kalibracji przed nagraniem płytki. Zakurzył się
bidulek, czy raczej nieodwracalna padlina lasera? Co byście radzili - dać do
serwisu Alstoru, czy po prostu kupić nowy napęd? (aczkolwiek możliwości tego,
który mam już przerastają moje potrzeby).

Tomi