Zmiana zasilacza (Feel) czy wentylatora ?? Big HELP -> cisza

Autor: Basior John (basior_at_o2.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 21:56:23 MET DST

witam
posiadam obudowe ModeCom NEXT (czarna), ktora ma w sobie zasilacz 250W
model SPS-160ATX firmy "Feel" - dzialalem na nim 1,5 roku i
zdecydowalem sie zmienic wentylator (z Brushless MJ802512), bo glosno
dzialal - kupilem SUNON'a KD1208PTS3-6 (1.4W) i od razu poczulem
roznice - dzialam na nim juz tak z 8 miesiecy i jednak dalej odczuwam
glosna prace (nie tak jak na poprzednim, ale jednak) [glosnosc nie
rosla]

nie wiem co mam zrobic czy dalej zmienic wentylator
(tylko jakiej firmy i na co mam zwrocic uwage ?)

czy moze zmieniac caly zasilacz
(tylko jakiej firmy?) czy tez moze cala obudowe

bardzo prosze pomuzcie mi bo tak jestem wqrzony ze mi tak glosno
dziala komp

P.S.
slyszalem ze najlepsze zasilacze to Enlight (tylko ze drogi) i Hot Key
- jezeli bym zmienial zasilacz to wlasnie zalezy mi na tym aby byl
cichy tylko Enlight'a nie ma w sieci w ogole a HotKey jest tylko 300W
- jezeli bym zmienial obudowe to chcialbym tlumila dzwieki i miala
dobry zasilacz i wlasnie sobie taka upatrzylem [FOXCONN X-50 350W
BLACK]
http://yoy.pl/obudowy/foxconn/foxconn%20x-50%20350w%20black/opis.html
- w ktorej to zasilacz jest DEER 350W DR-A400ATX
http://yoy.pl/zasilacze/deer/350w/opis.htm
slyszalem rozne opinie na jego - ale jego argumentacja to przede
wszystkim ponoc cicha praca i kontrola hałasu

dzieki za wszelkie odpowiedzi