[Hardware] Jaki wybrac skaner? :|

Autor: Arczi (afrej_at_wp.nospam.please.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 21:21:32 MET DST

Witam!
Planuje od jakiegos czasu kupic sobie skaner. Podstawowym zadaniem jest
zwykle, amatorskie uzytkowanie :) Nie szukam wiec super skanera za
niewiadomo jakie pieniadze - 600zł to juz kompletne maksimum! :) Jednak
jakosc oczywscie musi byc na wysokim poziomie. Zawsze moze tez przydac sie
modul do skanowania slajdow/negatywow.
Sumujac... wybralem wstepnie skaner HP Scanjet 3570c... Ma w zasadzie
wszystko czego potrzebuje:
a) 48 bitowa glebia kolorow (standard)
b) 1200dpi (rozdz. optyczna) - nie jest mi niezbedna ale zawsze lepiej miec
te 1200 niz 600dpi ;P
c) interfejs USB - wazne, bo zalezy mi na szybkosci
d) przystawka do przezroczy
e) estetyczne wykonanie (lol)
f) cena ~530PLN

Na wszelki wypadek pisze jednak do Was, gdyz moze zasugerujecie ciekawa
alternatywe za podobne lub mniejsze pieniadze :) Moze ktos ma rowniez jakies
zastrzezenia do tego modelu :) Wybralem jednak HP ze wzgledu na zaufanie do
tej firmy (moze nieuzasadnione?). Przegladalem tez wyniki rankingu Top10 na
chip.pl, gdzie HP nie wypadl zle (byl w czolowce) ale niektore skanery go
przescignely...
Dzieki za wszelkie sugestie i porady!

--
Pozdrawiam!