Bezprzewodowa mysz i klawiatura - w czym problem

Autor: f_at_za
Data: Tue 13 May 2003 - 19:38:56 MET DST

Witam.
Dostalem niedawno do przetestowania produkt Fujitsu Siemens jak w temacie)
model KB23V12 i mam problem. Po uruchomieniu komputera wszystko jest O.K. do
momentu kiedy nie nacisne jakiegokolwiek klawisza na klawiaturze, lub
przycisku na odbiorniku fal. Mysz dziala prawidlowo, klawiatura tez tylko
glosniczek plyty glownej caly czas wydaje przerywane piski (jezeli nic nie
nacisne i uzywam samej myszy nie dzieje sie nic niepokojacego).
Objaw ten jest niezalezny od tego czy pracuje w DOS-ie czy Windowsie.Dodam
ze do dyspozycji mam kilka zestawow i ze wszystkimi jest to samo, a takze
sprawdzalem na innym komputerze. Oba komputery pracuja na plycie glownej ECS
(czyzby to byla przyczyna?).
Pozdrawiam - Piotr