Re: Monitory LCD Belinea - jak z jakością?

Autor: Cray (cray_at_o2.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 19:30:20 MET DST

Użytkownik "benek" <benek.benek_at_-wp.pl-> napisał w wiadomości
> tabelka chyba wyjasnia wszystko
No wlasnie mnie niewiele ....jedyne co mozna by uznac za faktyczna wade to:
z tabeli: Nie ma utraty sygnału z powodu konwersji DA i AD

No ale teraz sie pojawia: Jak wielka jest ta utrata .... i czym ona sie
faktycznie w praktyce objawia ??? bo jakos wierzyc mi sie nie chce zeby to
byla gigantyczna roznica miedzy DVI i D-SUB.....

Reszta wad ... no nie robmy jaj :
- Ustawienia geometrii, zegara i fazy są niepotrzebne, dzięki temu ułatwia
to użytkowanie
Sam sobie kazdy ustawi ......

- Niższy koszt, jako że potrzeba mniej elektroniki
Koszt czego ? zakupu, produkcji, eksploatacji ????

Bede wdizeczny jesli wypowie sie jakis wlasciciel badz uzytkownik Belinei
101556 ktore ma oba zlacza i FAKTYCZNIE moze sprawdzic jaka jest roznica
(lub innego modelu) .... bo mnie tabelki (enigmatycznie napisane) nie
przekonywuja ....

Pozdrowionka śle Cray
           cray_at_o2.pl