soltek sl75-kav i nowe athlony xp 1700+

Autor: t_harry\(wp\) (t_harry_at_wp.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 16:48:56 MET DST

witam
obecnie mam obsadzona plyte athlonem xp 1700+ ale palomino(niestety :( -
zastanwaim sie czy oplaca sie sprzedac obecny procek(ciekawe za ile ?) i
kupic nowa 1700+, z zamiarem puszczenia jej 14x133(to max z mojej plyty) -
slyszalem ze maja odblokowane mnozniki, a moj ram pozwala tylko na 134MHz(i
tak, nie zaluje - mam go duzo i byl tani) wiec chcialem cos takiego zrobic
co o tym sadzicie - czy ktos juz mial z czyms takim do czynienia?

--
pozdr
  t_harry