cd rom - pojawia sie i znika ...

Autor: sqrczak (ja_at_wmSTOP.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 16:07:05 MET DST

kiedyś już tutaj z tym byłem , ale wtedy miałem troche mnie informacji
teraz jest wiecej , a problem ciągle ten sam

jest sobie kompik na płycie asrocka ( via ) z zainstalowanym win xp
przy dłuższej eksploatacji cd romu ( cd rw lg ) tenze po po prostu
znika ...
nie ma go
pomaga dopiero przeładowanie systemu

pomyślałem sobie - walniety cd rom ( nei tylko ja , ktoś też mi tu
tak pisał )
więc go wymieniłem na swojego ( rownież cd rw lg tyle ze nowszy )
i znonk ,,
ten ktory nie chodził na tamtym kopie , u mnie dziala bez zarzutu , a
moj na tamtym też znika ....

myślę sobie - może taśma ?
wymieniłem tasmę i nic

myślę sobie - system