Re: Dwa kompy jeden monitor

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.pl.no-spam)
Data: Tue 13 May 2003 - 14:44:50 MET DST

| Przetrzepalem archiwum i nic konkretnego nie znalazlem, otoz poszukuje
| przelacznika monitora JWT. Nigdzie nie trafilem na nazwe producenta. Jesli
| ktos z was uzywa to prosze o info gdzie to kupic

Kupiłem taki zestaw w Robotroniku we Wrocławiu (www.robotronik.pl), -
wygląda jak zwykły przełącznik drukarkowy (inne gniazda). Przełączał nie
tylko monitory, ale i klawiaturę i mysz (dostępne były 2 wersje: PS/2 i AT).
Zapłaciłem jakieś 80zł brutto razem z kablami (lepszymi gatunkowo). Ale
uwaga:
1. pogarsza jakość obrazu (odbicia),
2. z tym przełączaniem klawiatury i myszy są problemy w Windows - często
"nie załapuje"

Pozdrawiam,
Tygrysek

--
Zapraszam na   http://strony.wp.pl/wp/taurus-ui/
Do pobrania kilka bezpłatnych programów: