Re: SB Live 5.1 pod W98SE - da się zainstalować?

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 14:34:20 MET DST

Użytkownik Marcin <czajson_at_hoga.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9ouks$idj$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Creative robi ostatnio badziewne sterowniki.
> Ściągnąłem sobie ostatnio najnowsze z ich strony do sb live 5.1 i za
> pierwszym razem mi się komp zawiesił w trakcie instalacji (asus, 384 ram,
40
> gb, win xp).
> Po prostu lipa i tandeta w wydaniu creativa (poniekąd dźwięk pozostawia
> wiele do życzenia - szczególnie jak jest włączone gg i winamp - słychać
> trzski przy otrzymywaniu wiadomości)

Nie należy wierzyć w najnowsze z internetu.
Ja kiedyś sądziłem tak samo i się tez naciąłem w mojej SB128PCI (nie Vibra,
choć ma ten sam numer płytki!).
Trzeba w ogóle uważać, bo oni robią cuda z kartami i mają niezły bajzel.
Najlepiej nie eksperymentować z innymi niż te, które dali fabrycznie. Ale co
robić, gdy te nie działają?!

Maciej N.