Re: OT - Co stosujecie na zmeczone oczy?

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Tue 13 May 2003 - 14:39:59 MET DST

> Witam Wszystkich.
>
> Przed komputerem CRT spedzam 8 - 10 godzin dziennie. Stosuje filtr,
okulary z
> powloka antyrefleksyjna. Jednak czesto pod koniec dnia bola mnie oczy.
> Stosuje zel ze swietlikiem i aloesem oraz krople ze swietlikiem.
> Co stosujecie na zmaczone oczy ??
>
> Benito
>
> PS Zmiana monitora na LCD nie wchodzi w gre...

spedzam przed kompem od 8 do 20 godzin na dobe wpatrując się w drobne
literki i oczy jeśli mnie bolą to chyba tylko z niewyspania... może idź do
dobrego okulisty.. może okulary masz źle dobrane? zmiana CRT na LCD
niekoniecznie musi pomóc bo może nie chodzi o antyrefleks itp. a o wysiłek
przy ciągłym obserwowaniu drobnej czcionki (?)

PZDR
Shaman