Re: CD ROM nie widzi płyt nagranej CD RW

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 13:31:44 MET DST

MSame wystukał:
> Czytnik to LG 52x a nagrywarka 40 32 40 też LG a płyta to nowka
> Verbatim 200 MB - ta mniejsza, więc problem chyba nie tutaj leży,
> może inne sugestie poproszę?

Ten model CD-ROM chyba tak juz ma, ze nie widzi niektorych plyt. Tak sie
sklada ze takze mam naped CDRW LG x40, nagralem nia pare plyt (Dysan Black)
i nie bylo z nimi zadnych problemow w zadnym napedzie na ktorym z nich
korzystalem az do wlozenia ich do... LG 52x. Objaw niemal ten sam - plytka
dusi sie pare minut i tak nic nie czyta, po prostu jej nie widac.
Sprawdzalem to u siebie w szkole na 3 cd-rom'ach i na kazdym to samo.

--
Pozdro
johnnie_w