jaki dysk wybrac ...

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 13:12:28 MET DST

zastanawiam się nad wyborem dysku twardego do mojego nowo składanego kompa
moje typy to dyski :

maxtor DiamondMax +9 80 GB (ATA/133, 8MB) 6Y080PO
wd caviar se 80GB WD800JB 8 MB Cashe
Segate Barracuda 7200.7 80 GB ST380011A

od lat mam prawie same maxtory i jestem z nich bardzo zadowolony - nawet
b.stary jeszcze nie ma bad sectorów :)
jednak postęp technologiczny jest wielki i nie należy nastawiać się na jedna
sprawdzona markę...
prosiłbym o opinie na temat tych dysków bo jak na razie to z tego co
czytałem to caviar wszędzie jest górą ...
a wolałbym mimo wszystko tego maxtorka - przez te łozysko olejowe no i ATA
133.

mogę prosic o opinie i porady ?

dzięki - bk