Re: Leadtek Winfast 2000XP Deluxe +XP

Autor: A_Zet (adek124_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 13:06:39 MET DST

Dnia Mon, 12 May 2003 17:25:42 +0200, "Grzegorz Kobylinski"
<grzegorz.kobylinski_at_chilan.com> napisał(a):

>Witam, mam problem z ww. karta, tzn. sterownik instaluje z plyty.. ale
>oprogramowanie nie dziala i wywala bledy o braku karty.. dodam jeszcze ze
>More TV sie odpalilo i znalazlo karte i programy tylko dzwiek jest bardzo
>chcichy.. mozna powiedziec ze jak by go nie bylo ;-( moze ktos mial podobny
>problem prosil bym o pomoc dodam jeszcze ze system to:\
>
>plyta msi 845pe + karta radeon hercules i SP1..

Ja mam nieco inne doswiadczenia z ta karta, bardzo rozne. :-) Zaczne
od tego, ze mialem poprzednika, czyli WinView, ale z chwila przejscia
na XP musialem kupic wlasnie ww.

Nowa karta TV, czyli WinFast pod XP, na plycie Soltek67B z prockiem
C333 i oprogramowaniem fabrycznym dzialala mi swietnie. Zreszta i
MoreTV tez dzialalo poprawnie, nie mam coprawda pluginow do
odkodowywania, ale na niekodowanych dzialalo OK.

Zmienilem plyte na 'faworyta' pcp ;-) czyli ESC K7S5A Pro z karta
dzwiekowa zintegrowana. I Athlon XP 1700+.

I znow, wszystko poczatkowo wydawalo mi sie OK, ale gdy przelaczylem
na FM, wywalalo oprogramowanie. Nic nie pomagalo, powtorna instalacja
czy restarty kompa, bo na nic innego nie wpadlem. Ale TV dziala OK.

Niestety, nie koniec schodow. MoreTV znow wszystko odnalazlo jak u
Ciebie i u mnie na poprzedniej konfiguracji sprzetowej, ale nie slysze
w ogole dzwieku, nawet cichego jak wspominasz.

Zatem jesli moglbym sie przylaczyc do prosby przedpiscy, by ktos byl
uprzejmy doradzic jak uzyskac dzwiek bede wdzieczny. :-) To znaczy
dzwiek z MoreTV, bo to glownie mnie interesuje dla ewentualnych prob
z odkodowywaniem.

--
Adek