Re: myszy padają jak muchy

Autor: Wonder (wonder34NOSPAM_at_poczta.fm)
Data: Tue 13 May 2003 - 12:52:02 MET DST

> Mam teraz logitecha od 2 lat i jest super ale najlepszą myszką w historii
> jaką miałem był microsoft.
> Ta myszka ma z 8-7 lat i ciągle działa :) (niestety nie ma rolek)
> Kup sobie może po prostu porządną myszkę i tyle :)

Mam A4Techa i działa od prawie roku bez problemów. A miałem myszy optyczne
MS, Logitecha, Geniusa, i sądzę że wcale nie są lepsze. Myszkę trzeba sobie
dopasować do ręki, do przyzwyczajeń itp. Mnie najlepiej pasuje ten A4Tech
WOP-35. Myszek optycznych nie trzeba czyścić, kulkowe mogą się zacinać już
po paru dniach. Może w optycznej przerwał się kabelek, a w kulkowej się
wybrudziła rolka? I w sumie to tylko dwie myszki padły. I nie jak muchy po
kilku dniach, a po roku i po dwu miesiącach, więc bez paniki ;-)

Wonder