Re: Chuntex CTX VL 700

Autor: nelson (pmedela_at_poczta.fm)
Data: Tue 13 May 2003 - 12:00:32 MET DST

Użytkownik "Szczur" <szczurman_at_poczta.onet.pl>
napisał:b9q9fc$avm$2_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Witam, bylbym wdzieczny gdyby ktos zechcial sie ze mna podzielic
wrazeniami
> odnosnie uzywania tego monitora, w testach chipa nr1 w ECON i swietna
jakosc
[...]

Ja go nie nie mam, ale mają i używają go dwaj moi kumple.
Z tego co zdążyłem się nim pobawić, to całkiem przyzwoity
monitor za niewielkie pieniądze. Oczywiście kineskop nie jest
płaski, ale akurat mnie to nie przeszkadza.
Ma sporo możliwości regulacji geometrii, niezła ostrość (również
po rogach), zero mydła, geometria też w normie. Nie pamiętam
szczegółów odswieżania, ale chyba przy 1024x768 spokojnie wyciąga 85Hz.

Pozdrawiam
nelson