SB Audigy i wewnetrzny FireWre

Autor: MZ (zarebama_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 12:08:16 MET DST

Chcialbym wykorzystac wewnetrzna zlaczowkę FireWire na SB Audigy 1394 do
wyprowadzenia gniazdka na front obudowy. W zwiazku z tym potrzebuje jak
zwykle kilku informacji:

1. Gdzie mozna kupic takiego sledzia z gniazdkiem firewire ? (bo na pewno
mozna wykorzystac takie na sledziu od plyt z wbudowanym firewire}
2. Jakis opis pinow ? Bo jak znam zycie to to co kupie nijak nie bedzie
pasowalo do jedynie slusznego rozwiazania f-my Creative :)
3. Czy jak zaloze sobie w koncu to gniazdko to bede mogl podlaczyc i
pracowac jednoczesnie na dwoch urzadzeniach firewire ? Jak to wyglada u tych
ktorzy maja Platinum-y (tam chyba jest ten dodatkowy firewire na panelu)?
4. Troche inna beczka - da sie z tej zlaczki wielopinowej na SB wyprowadzic
elektryczny cyfrowy sygnal do ampli ? (da, platinum to ma :) Mam podlaczone
glosniki 5.1, dodatkowo chcialbym od czasu do czasu obejrzec film na TV ale
nie chce mi sie co chwile wlazic pod biurko :) - jakis opis ?

Uff... rozpisalem sie
Chetnie przyjme tez namiary na strony z opisem tego, byle po polsku lub
angielsku...

Pozdrawiam
MZ