Re: jakies cpu soft cooling dla K7S5A ?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 11:29:01 MET DST

Pavel wrote:

> a napisałeś, że przeczytałeś ;)

Miales wyciagnac prawidlowe wnioski :)

> na tej stronce nie ma nic o zabytkowych prockach pobierających 5 W.
> Jest natomiast o różnicy w poborze między normalną pracą ( 40- 60
> W),a "low power state" (5 W ) i dotyczy to współczesnych procesorów.

No i jak bys wyciagna prawidlowe wnioski to bys wiedzial, ze te 5W to
jakas abstrakcja...

> Taki właśnie jest u Ciebi przeskok w poborze ( teoretycznie, zależy
> to oczywiście od modelu procka)

Nominalnie to mam procesor, ktory pobiera gdzies max 35W ale go zepsolem i
czekam na nowy. Teraz co uzywam to pobiera jakies 25W i dziala bez
problemow na samym radiatorze.

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"