Re: Gdzie umiscic czujnik temp.?

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Tue 13 May 2003 - 11:31:07 MET DST

> Mam wiatrak do obudowy z czujnikiem temp. Gdzie go najlepiej umiescic zeby
> jak najlepiej wykorzystac jego mozliwosci. Zeby faktycznie chodzil na maxa
> kiedy jest potrzebny a na min kiedy nic sie nie robi.

a jaki to wentylator i gdzie umieszczony ?

jak na dole i zasysa to ja dalbym czujnik np na twardziela
jak na gorze pod zasilaczem to ja dalbym czujnik w tym miejscu gdzie
wydmuchiwane jest cieple powietrze przez cooler na procku, a jak czujniczek
maly to nawet doczepli tasma izolacyjna do samego radiatora (z boku ale jak
najblizej podsatwy)

musisz sam pokombinowac czy przyczepiac bezposrednio czy dawac w jakiejs (i
w jakiej) odleglosci od zrodla ciepla - tak zeby faktycznie max obroty
dzialaly tylko przy duzym obciazeniu a nie caly czas

pozdrawiam