Re: CD ROM nie widzi p³yt nagranej CD RW

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 11:22:45 MET DST

Dnia 13-05-2003 11:01 , MS powiedzia³:

> Komp jest z nagrywark± i ma zatsnalowany InCD. Nagrywarka widzi a CD ROM
> nie.

Hm. Ja mam In-CD zainstalowany na komputerze, gdzie jest tylko nagrywrka
wiêc nie mogê tego sprawdziæ. Na drugim, gdzie z kolei jest tylko CD-ROM
mam EasyWrite Reader.
Czyli po w³o¿eniu p³yty do napêdu CD-ROM InCD jej nie montuje?
Mo¿e InCD jako program przeznaczony do operacji R-W ignoruje urz±dzenia
R albo ma ograniczenie ilo¶ci napêdów do 1. Ale mo¿e teraz g³oszê herezje.
Mo¿e spróbuj jednak zainstalowaæ EasyWrite Reader obok InCD?

S.