Re: ch³odzenie wodne - CPC?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Tue 13 May 2003 - 11:18:28 MET DST

U¿ytkownik "benek" <benek.benek_at_-wp.pl-> napisa³ w wiadomoœci

> zobaczym czy taki super i zgodnie z obietnicami pokryja koszty
> http://forum.tweak.pl/viewtopic.php?t=30910
>
> fotka swiadczy o jakosci - zlutowane byle jak i to cos zgodnie z opisem
> producenta mialo byc sprawdzane pod wysokim cisnieniem ze jest OK - juz to
> widze :-P

A mi kiedys zona odlaczyla kabel od pompki, jak mialem SETI odpalone i sie
procek zjaral, rurki sie przypiekly (ale nie puscily, blok sie odbarwil ale
nie rozszczelnil (luty nie puscily) jak pytalem sie pana krzysztofa z cpc
jaka to musiala byc temperatura, ze rurki sie nadtopily, to powiedzial, ze
producent podaje ze wytrzymuja max 125 C.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrza³ Pan pracê nasz¹ i by³ zadowolony,