Re: drukarka

Autor: Indiano (indiano4_at_tlen.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 11:13:35 MET DST

Witam

> Potrzebuje jakiś program resetujący chip w drukarce (w atramencie) Epson
> C42. Podobno taki jest, ale coś nie mogę znaleść. Dzięki za info.

Polecam archiwum, bo sam juz nawet komus na temat tej drukarki odpisywalem.
Do tego sam program nie wystarczy, trzeba jeszcze zrobic prosta plytke -
kilka rezystorow, diod i itp. Tu masz linki
http://www.eddiem.com/photo/printer/chipreset/resetchip.html (plytka) oraz
http://www.ampoule.ru/epson/en/index.html (program - wielkosc 800kb). Uklad
zmontowany przez znajomego. Dziala w 100%.

Pozdrawiam
 Radek