Re: ch³odzenie wodne - CPC?

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Tue 13 May 2003 - 11:04:04 MET DST

U¿ytkownik "benek" <benek.benek_at_-wp.pl-> napisa³ w wiadomoœci
> juz pisalem ze bloki nie sa dobre bo:
> - duze opory - zbyt mala srednica wlotu i wylotu wody

Do tej pompki sa ok

> - mala powierzchnia oddawania ciepla - styku blok <-> woda

Jak widac nie jest to az tak potrzebne

> - wysoka cena jak za kawalek powyginanej i zlutowanej blaszki miedzianej
> (zbyt wysoka cena wartosci dodanej - tak to sie chyba po ekonomicznemu
> nazywa) - dlaczego w podobnej cenie mozna nabyc najprostszy blok wiercony
> ktory wymaga wiekszego nakladu czasu, narzedzi, materialow itd

A dlaczego Ati R9700Pro kosztuje duzo wiecej niz R9500? Przeciez to te same
materialy ci sami ludzie, a tylko pewne zeczy w R9500 sa poblokowane. Zasada
ekonomi jest taka: Ile wart jest jakis towar? Tyle ile klient jest w stanie
za niego zaplacic.

> ale jak ktos ma ochote to jego sprawa - nie ja wtopie kase :-P

A ja tam sie ciesze.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrza³ Pan pracê nasz¹ i by³ zadowolony,