Re: Gravis Ultrasound Max czy PnP?

Autor: Paweł Rupiński (oui_at_2com.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 10:41:50 MET DST

> Kochani, dziękuję bardzo za odpowiedzi, ale mnie nie interesuje SB, ja
> chcę wiedzieć tylko co wziąść z tych dwóch: GUS MAX, czy GUS PnP?

Z tego co pamiętam MAX od PnP różnił się tylko tym że ma wbudowaną pamięć
512KB (w PnP można ją rozszerzyć). Ta pamięć przydaje się tylko przy
odtwarzaniu plików midi. Sam mam takiego Gravisa gdzieś w szafie i nawet nie
pamiętam już czy to MAX czy PnP :-)
A co do poprzedniego posta to sterowniki pod win95/98 są na płycie
dostarczonej razem z kartą i dźwięk w tym systemie normalnie działa. Inna
sprawa z systemami z rodziny NT - tam dźwięk nie działa i chyba nic z tym
nie zrobili.

Pozdrawiam.

Paweł Rupiński
oui_at_2com.pl