Re: Aureole(jasne odbicia) po prawej stronie liter, obrazków, ikon...

Autor: Anshar (anshar_at_USUN-TO.lexx.eu.org)
Data: Tue 13 May 2003 - 09:40:15 MET DST

<boja1_at_poczta.onet.pl>

> Czy ktoś z szanownych grupowiczów spotka się z takim czymś? Jak to
naprawić?
> Bogusław.

Nie wiem czy chodzi o to samo, ale ja mam takie aureole najczesciej wokol
calych obiektow jak ikony, jasne litery itp w przypadku kiedy tlo jest
bardzo ciemne a obiekty jasne. To chyba wina monitora (u mnie Samsung
765MB). Bardzo to wkurza bo nie moge uzywac moich ulubionego czarnego tła w
windowsie.

A.