Re: samsung 957df uzywany

Autor: Anshar (anshar_at_USUN-TO.lexx.eu.org)
Data: Tue 13 May 2003 - 09:36:39 MET DST

"i." <zapytaj_at_mnie.pl> wrote

> baaardzo jestem zadowolony z 763MB,
> samsung jest ok, goni sony,
> za 2 lata nikt nie będzie chciał nic sony tylko samsunga,
> bierz a nie pozalujesz

A ja przeciwnie, mam 765MB i klne na niega jak malo co.
W rogach nawala zbliznosc, geometria niektorych bokow nie do ustawieniam,
albo jedna strona wklesla albo druga. Probowalem juz na glowie stawac i nie
potrafie ustawic. Ogolnie jakas ostrosc cienka, szczegolnie w po bokach.
Bardzo slaba odpornosc na "pompowanie" , wystarczy chwycic myszka jakies
jasne okienko na pulpicie windowsa na czarnym tle i pojezdzic nim po
ekranie, ekran doslownie pulsuje, efekt to taki jakby jakis zamaskowany
predator mi kryl sie na nim ;)
Oczywiscie czesc tych wad pewnie dotyczy tylko mojego monitora, musze w
koncu go zabrac do serwisu, ale slyszalem juz podobne opinie o nich.

A.