gdzie naprawic gniazdo klawiatury DIN (Wawa)

Autor: qk (qkis1_at_wp.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 09:11:15 MET DST

Witam
mam plyte FIC na VIA MVP3 i procka AMD K6-2 400mhz, troche ramu i chcialem
zlozyc sobie drugiego kompa. Niestety jest problem bowiem cos padlo gniazdo
klawiatury na tej plycie (to tzw. DIN), a plyta jest jeszcze AT i nie ma
PS2. No i klops, bo nie wiem gdzie to naprawiac

Wydaje mi sie ze cos sie przerwalo w gniezdzie, bo zasilanie do klawiatury
dochodzi.

CZy wiecie gdzie w Warszawie mozna to naprawic, macie jakies sprawdzone
miejsca serwisowe w stolicy :)? i ile to moze kosztowac :)

Od razu mowie ze lutownice mialem dwa w reku i raczej nie podejmuje sie
samodzielnej naprawy:(

Za wszelkie sugestie i rady dziekuje

ps. usb tez nie ma :(

pzdr qk