Re: myszy padają jak muchy

Autor: Miroslaw Cichocki (mirekc_at_interia.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 08:29:19 MET DST

"i." <zapytaj_at_mnie.pl> wrote in news:b9p1ac$c98$1_at_smars.pl:

> najpierw optyczna A4Tech po roku,
> teraz Samsung tania, ale czuła po 2 miesiącach,
[...]
> objaw generalnie w obu przypadkach był taki sam,
> kursor na ekranie zaczął się zacinać (obojętnie w jakich aplikacjach),
> aż po pewnym czasie już nie rusza,
>
> ciekawe co jest przyczyną

Wg. mnie najczęstsza przyczyna takich objawów to przerwanie żyły kabelka
pod izolacją w miejscu, gdzie kabel "wchodzi" do obudowy myszy. Jak jest u
Ciebie z intensywnością korzystania z myszy (gry?) i swobodą ruchu kabelka?
Wskazane, żeby na biurku leżała jakaś luźna pętla, zamiast za każdym ruchem
wyciągać kabel spod stołu.

--
Miroslaw Cichocki
mirekc_at_flt.krasnik.pl