Re: CDRWIN 5

Autor: 1 (marianr24_at_aol.comp)
Data: Tue 13 May 2003 - 03:10:21 MET DST

>Mam na dysku obraz płyty CD (pliki .bin oraz .cue). W CDRWIN wybieram

Nie zupelnie tak jak ty to opisales.,,
1. Wybierasz Icon "Record Disc" (pierwszy gorny z lewej strony)
2.W otwartym oknie kliknij na "Load cuesheet" (z prawej stony u gory) i wskaz
ten xxx.cue , ktory jest w komplecie z obrazem CD (oba powinny znajdowac sie w
tymsamym folderze).
3.Recording Options - pozostaw puste (unchecked). Jedynie mozesz zwrocic uwage
na "Speed" - mozesz tam pozostawic MAX lub dobrac do maxymalnej predkosci nie
nagrywarki ale uzytego media czyli nowej plyty.
Avalon_at_am