Podlaczenie 2 komputerow przez LPT... - ?

Autor: sOap (soap_at_go2.pl)
Data: Tue 13 May 2003 - 02:09:14 MET DST

Witam!
Mam dwa komputery z zainstalowanych WidnowsXP.
Dzisiaj chcialem je podlaczyc przez LPT i wraz ze znajomym pograc i
udostepnic dane oraz internet.
Niestety nie dualo mi sie to.
Robilem to pierwszy raz i za cholere :) nie wiem co i jak...

moze ktos mogl bym mi to lopatologicznie wytlumaczyc? Ew. jakis link.

BTW z jaka przepustowoscia mam do czynienia gdy lacze sie przez LPT oraz ew.
COM?

PS. za pare dni mam zamiar zakupic sieciowki wiec i informacja na temat
takeigo podlaczenia/udostepnienia tez sie przyda.

Bede bardzo wdzieczny za wszelkie informacje.
Blagam PoMocY! :)

--
POzDrOw|eN|@ !!! // Sp3c|aL tHx. !!!
soap_at_go2.pl || alan_at_xl.wp.pl || http://www.soap.prv.pl