wolny komp ( chocby 386 sx 16 )

Autor: BananaBoy (sigma55_at_o2.pl)
Data: Mon 12 May 2003 - 23:30:42 MET DST

witam
pisałem juz raz ale dalej jest problem
mam kompa athlona 1800 + 512 ddram 333 i baracuda 7200 60 gb , płyta soltek
frv ,
komp jest strasznie wolny, strasznie wolno mi sie ładuje winda około 4 minut
( właczy sie potem tleny , gg, norton system works, trupi strasznie ) a i
filmy np kopiuja sie z jednej partycji na druga cholernie dugo około 15
minut

czy sa jakies programy benchmarki którymi by szło sprawdzic np dostep do
twardziela czy on czasem nie ma Jeden kilo na sekunde transfer oraz czy np
jedna z kości ddram nie jest felerna bo tez komp od czasu do czasu mi sie
restartuje

prosze o pomoc
dzięki i pozdrawiaam